Powered by Blogger.

PornTube

VideoSex

Popular Posts

RSS

Ustazah Halimah

Kisah ni terjadi pada tahun 2009,ketika aku belajar di sebuah universiti di tanah air...dah menjadi rutin aku sebagai pelajar jurusan senibina,selalunya pada hujung minggu,aku akan berkampung di studio dari pagi sampai la ke malam..kadang-kadang terus tido je kat situ...nak-nak kalau dah dekat nak submit projek...dan dalam pusat pengajian aku nie,terdapat seorang lecturer cukup anggun...janda takde anak...nampak cam pendiam..orangnya tinggi lampai berkulit putih tapi mata x sepet...ingatkan ader mix chinese,tapi x...aku namakan sebagai dr.halimah...tapi kiteorang lebih rapat dengan panggilan ustazah halimah,sebab die macam warak jer...selalu berbaju kurung dngn tudung ...kalau kelas die ni pun,selalunyer ade jer unsur-unsur keislaman... ustazah halimah memang rapat dengan student..tapi aku xtaulla rapat yang macam mana..


Nak dijadikan cerita,satu malam minggu tu,aku dah stuck dalam studio..dengan 2 org lagi kawan sekuliah aku...tapi dieorng ade keter..aku plak ade skuter jerkk...sedar-sedar ujan lebat kat luar.selebat-lebatnye..dan sah-sah aku xleh nak balik hostel mlm tu..aku amik keputusan nk tido di studio...walaupun dalam takut-takut...tapi gagahkan diri jugak.....tgh-tgh hujan lebat tu...dan memang sah-sah xde orang lain kat situ selain aku,aku nampak bilik ustazah halimah ni terang jer..maybe ustazah ade kot..later-later,boleh la aku jenguk dia..mane tau die boleh hatarkan balik hostel.

Aku pun mulela meronda keliling blok fakulti aku,dari satu tingkat ke satu tingkat,dari blok ke blok..sebab xde keje ujan lebat... sampai la aku kat blok dewan kuliah...cam ade orang jer kat blok ni...sebab aku nampk cam ade cahaya kelip-kelip...aku pun macam berminat je...sampai je aku kat satu penjuru blok tu,aku nampak ustazah halimah tengah beraksi baik punya...dalm hujan dengan aksi-aksi mengghairahkan,dengan hanya sehelai daun yang digunakan untuk cover cipapnye...terkejut beruk aku.dengan ape yang aku nampak...dan yang pasti,ustazah halimah pun terkejut dengan kehadiran aku....aku cube nak lari tapi ustazah halimah dah dapat tahan aku,dan kini,dah seratus peratus bogel ... 

"...fitri...saya boleh jelaskan...tolong rahsia kan apa yang awak nampak malam nie...tolongla..." ustazah halimah cube beri penjelasan. 
"...ape nie ustazah...kami ingat ustazah ni baik sangat..tak sangka ustazah ade hobi pelik macam ni..."..
"...saya memang nudist..dah lama sejak belajar di manchester dulu...kalau di luar negara..memang saya x kesah nak berbogel...". 

Ustazah halimah pimpin tangan aku dan kami menuju ke keretanya...terus di bawa aku masuk ke dalam honda citynya dan dengan keadaan berbogel itu, ustazah halimah balik ke blok studio aku...dalam kereta aku diam seribu bahasa..tapi dalam hati aku cukup terangsang dpt tgk tubuh ustazah halimah..real depan mata lecturer aku berbogel..dengan cipapnya yang aku tengok licin tak ada bulu..memang sedap kalau aku dapat sumbatkan konek aku dalam lubang cipap tu ....aku cube menahan kesangapan ku..tapi konekku dah x tahan nak tegak berdiri..... aku tau ustazah halimah sedar perubahan konekku... 

"...awak pun berminat nak bogel dalam kereta macam saya...???...jomla..buka saje seluar dan baju kamu..saya x kesah..." pucuk dicita ulam mendatang, terus tanpa melengahkan masa...aku melucutkan pakaianku satu persatu..

Kini kami berdua memang berbogel tanpa seurat benang...nmpknya ustazah halimah pun dah semakin berahi...diusap-usap pelir aku yng semakin naik itu..aku semakin tak tahan lalu aku cube meraba-raba de celah kelangkang ustaz..aku tahu ustazah makin masyukk...tapi ustazah meneruskan pemanduan yang aku rasakan..sudah melencong dr tujuan asal utk balik ke studio..... dan tanpa melengahkan masa...aku ramas-ramas tetek ustazah halimah yang cukup sedap..pejal dan keras..aku main-mainkan nipplesnya...ustazah kegelian namun menghayatinya..dan tiba-tiba,ustazah halimah berhenti di suatau lokasi..agak tersembunyi lokasi ini tetapi menghadap satu pemandangan yangcukup indah....di luar masih hujan...tapi aku dan ustazah halimah keluardari kereta..

Dalam keadaan berbogel,kami berdua beraksi di dalam hujan di tepi sebuah tasik yang terdapat di kawasan universiti aku..memang aku yakin kawasan ini seratus peratus clear..hari hujan dan skrg dah 2 pagi..siapa yang nak keluar kan???...tanpa melengahkan masa...aku memulakan aksiku...kumulakan dengan ciuman berahi pada bibir mungil ustazah..memang ustazah halimah pandai bercium...aku lemas dalam ciumannya...kemudian aku jamah puting teteknya..ustazah mengeluh kesedapan...ku jilat tubuh ustazah di dalam hujan..sehingga aku sampai ke puncak kenikmatan..sungguh enak sekali dan aku dapat lihat..ustazah halimah sungguh gembira...aku relakan aksiku dirakam..kerana selama ini pun,memng aku menaruh hati pada ustazah halimah... ...ustazah halimah dah tak tahan lagi menanggung derita..tanpa kami peduli keadaan sekeliling ustazah tolak aku dan terus menerkam ke batang konekku pula...hari masih hujan dan ustazah halimah begiti menikmati konekku....

"....ah ah..ah...."...aku mengeluh kesedapan...dan tiba-tiba ustazah halimah menghentikan aksi.... 
"...mau lagi sayang?..."...aku mengangguk.

Ustazah halimah memang betina sangap yang penuh berahi....ditariknya aku ke kerusi rehat taman...aku dibaringkan di atas meja...dan kelangkang ku dijilat-jilat...argghh sungguh nikmat....ustazah halimah mejamah kerandut buah keramatku menggunakan lidahnya..dan aku mengeluh kesedapan...

"....ustazah....ahhhh.....sedapnya.... .uhhh...ahhh,,,...sayang...."...aku sendiri tidak pasti apa yang aku sebutkan.."... ustazah halimah smakin berahi...dia suruh aku bertukar posisi dengan dia terkangkang di atas meja pulak ...air hujan dibiarkan menitik di sekeliling...aku lumurkan air liurku di konekku yg tersergam indah itu...dan dengan penuh nikmat,konek perkasaku aku tusukkan ke lubang keramatnya.. 

'....aarrgghhhh...."...dia menjerit...dalam kenikmatan dan kesakitan,aku tidak tahu..yang aku tahu...memang ketat cipap ustazah halimah ini....aku cuba merelaxkan suasana..memastikan dia dapat menerima keseluruhan batang berhargaku...aku tusuk sedikit demi sedikit dengan perlahan-lahan...sampai dia sudah terima kesemuanya...memng enak dan lazat..tak dapat aku bayangkan..aku mengfuck lecturer kesayanganku...aku mulakan aksi doronganku...mula-mula perlahan dan semakin laju...

"...plop..plop..plop...."...hentakanku dan pertembungan buah zakarku ke persekitaran lubang juburnya...' "......i love usayang...please be my partner..."..ujar ustazah halimah sambil memeluk tubuhku dengan kakinya...aku jawab dengan anggukan dan aku menerima satu ciuman penuh kasih sayang dari ustazah halimah..malam itu sungguh bermakna..aksi di taman universiti di dalam hujan memng mengasyikkan...hampir 30 minit aku menujah..nampaknya ustazah halimah dah tak tahan ...aku cube mengeluarkan zakarku tapi dia menghalang...dia nak aku pancut di dalam..... .

"....arghh,arghh arghh.....sayanggggg!!!!..."...jeritan ustazah kedengaran di selang-seli bunyi hujan...arghh..terasa kehangatan cipapnya mengemut batangku...dan aku pun sudah mencapai kenikmatan dan kupancutkan air maniku di dalam lubang ustazah halimah.

"...arghhh.......sayang.......i love u....".... 
",...i love u too....."..balas ustazah halimah dalam kepenatan..kami bercumbu mesra...dan aku biarkan konekku di dalam lubangnya..kadang-kadang..dia kemutkan supaya aku rasa nikmatnya....
"...jangan kemut-kemut sayang,nanti naik semula..sampai subuh kita di ranjang..."..kataku...
"..xpe,sayang nak.."..dia menjawab..ustazah halimah memberikan aku satu ciuman dan akhirnya...
"..plop..P...aku tarik keluar kbatang zakarku..masih lagi 80%tegang...dan air maniku mengalir keluar dari lubang cipapnya.. dan kami bercumbu lagi... ..
"mari kita pulang sayang..."...ustazah halimah menarikku ku menuju kereta.hujan sudah renyai renyai..aku xpasti aksi kami tadi sempat dirakam atau tidak oleh kamera ustazah..tapi aku rela...ustazah memulakan pemanduan kembali ke blok studio ku..tanpa segan silu..kami bergerak dalm keadaan berbogel menuju ke bilik ustazah halimah...ustazah lapkan badan aku dengan tuala..dan kami berdua membersihkan diri bersama-sama...malam ini,aku akan isikan masa aku dengan buah hati baruku..ustazah halimah..aku cukup puas.... .

Dan sepanjang pengajianku di sana...aku dan ustazah halimah berfucking macam anjing mengawan...kadang-kadang ketika solat jumaat..atauun ketika masa rehat 30 minit antara 2 kuliah...x kira di mana-mana...dan koleksi gmbar bogelku serta aksi-aksi ku dengan ustazah..aku simpan sampai kini...dan yang pasti,aku lulus cemerlang paper ustazah halimah...hahahah...dan sampai kini..aku masih dengan ustazah halimah...ku harap kasih dan sayang serta kegilaan kami untuk berbogel semakin berkembang...

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 comments:

Post a Comment